Monday 14 January 2013

Review [BM]: Timex Military Quartz

"Aku pakai jam ni sekali-sekala jeh. Buat main golf. Itu pun aku pakai tali getah. Tali ori canvas aku simpan dalam kotak. Banyak la pulak jam quartz. So sesapa yang minat, nak beli. Kasi SMS kat aku 012-2399920. Ada 9 bulan lebih lagi warranty. Sempoi-sempoi, jam Timex Military quartz ni dia punya spec ada kat bawah gambar-gambar nih. Rupa jam ni mirip jam military Timex tahun 60an - jam kunci yang pernah aku ada dulu. Cuma yang tu case dia black coated stainless steel. Yang ni plastic" - thetick-thetick









Spesifikasi
Model: Timex Military Quartz Indiglo
Ref. No: 214364
Water Resistant: 50M
Movement: Quartz Timex
Case: Plastic, 38mm diameter
Case Back: Stainless Steel
Crystal: Acrylic
Strap: Military Canvas, Timex S/S Signed Buckle
[Semak dan susun semula 27 Februari 2020]